FAQ
Veelgestelde vragen
Verzenden
Ja, zeker! Vul het adres in en wij zorgen ervoor dat jouw ZIPP2GO de wereld over reist om jouw bezorgadres te bereiken
Jouw ZIPP2GO broek wordt binnen 5 werkdagen verzonden. Stuur gerust een berichtje als je zeker wil weten of de broek op tijd binnen is voordat je vakantieavontuur begint.
Betalen
Je kunt betalen via iDeal of Creditcard
Het terugstorten kan enkele dagen duren. Let op; het bedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan
Bestelling
Ja. Retourneren van je ZIPP2GO bestelling kan binnen 14 dagen. Het betaalde bedrag wordt dan zo snel mogelijk geretourneerd (op het rekeningnummer waarmee je betaald hebt
Geef een retour s.v.p. door via info@ZIPP2GO.nl, én vermeld duidelijk je naam en ordernummer in het pakket. Terugsturen kan naar Edisonstraat 58, 6902 PK Zevenaar, t.n.v Retour ZIPP2GO
Nee, dat kan niet. Mocht je per ongeluk een fout gemaakt hebben in bijvoorbeeld jouw adres, neem dan contact op met ons support team. We kunnen niets beloven, maar je kunt altijd een mail sturen.
Uiteraard! Je kunt de ZIPP2GO afritsbroek omruilen voor een andere maat of print. Stuur even een mail waarin staat wat naar welke maat of print je de broek wil omruilen. De terug te sturen broek kan naar Edisonstraat 58, 6902 PK Zevenaar, t.n.v. ZIPP2GO (vermeld s.v.p. duidelijk je naam en ordernummer in het pakket)
Nee, wanneer je bestelling is bevestigd kun je niet meer annuleren. Dit heeft te maken met de snelle verwerking van jouw bestelling. Uiteraard kun je de bestelling altijd retourneren nadat je de broek hebt ontvangen.
Als je geen bevestigingsmail ontvangen hebt, kunnen daar meerdere redenen voor zijn;
-De email is in je spamfolder terecht gekomen
-Je hebt per ongeluk een typo in je email-adres gemaakt
-De bestelling of betaling is niet gelukt, en daarom is de bestelling nog niet voltooid.
Check eerst even je spam folder. Je kunt ook je bankaccount checken om te zien of de betaling wel gelukt is. Let op; de betalingsverwerking kan even duren afhankelijk van de betalingsmethode die je gebruikt hebt. Als je er zeker van wil zijn of de bestelling gelukt is, of wat de status is, neem dan gerust contact op met ons support team
Neem s.v.p. contact op met ons support team en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen!
Wil je alsjeblieft;
-Duidelijk het probleem omschrijven;
-Jouw bestelnummer doorgeven.