FAQ

Veelgestelde vragen

Verzenden jullie wereldwijd?

Ja, zeker! Vul het adres in en wij zorgen ervoor dat jouw ZIPP2GO de wereld over reist om jouw bezorgadres te bereiken

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Jouw ZIPP2GO broek wordt binnen 5 werkdagen verzonden. Stuur gerust een berichtje als je zeker wil weten of de broek op tijd binnen is voordat je vakantieavontuur begint.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt betalen via iDeal of Creditcard

Ik een broek teruggestuurd, maar mijn geld nog niet ontvangen

Het terugstorten kan enkele dagen duren. Let op; het bedrag wordt teruggestort op dezelfde rekening waarmee de betaling is gedaan

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja. Retourneren van je ZIPP2GO bestelling kan binnen 14 dagen. Het betaalde bedrag wordt dan zo snel mogelijk geretourneerd (op het rekeningnummer waarmee je betaald hebt

Hoe retourneer ik een ZIPP2GO

Geef een retour s.v.p. door via info@ZIPP2GO.nl. Vermeld duidelijk je naam en ordernummer in het pakket. Terugsturen kan naar Sloetstraat 175, 6821CS in Arnhem.

Kan ik mijn bestelling wijzigen na bevestiging?

Nee, dat kan niet. Mocht je per ongeluk een fout gemaakt hebben in bijvoorbeeld jouw adres, neem dan contact op met ons support team. We kunnen niets beloven, maar je kunt altijd een mail sturen.

Kan ik de broek omruilen voor een grotere of kleinere maat?

Uiteraard! Je kunt de ZIPP2GO afritsbroek omruilen voor een andere maat of print. Stuur even een mail waarin staat wat naar welke maat of print je de broek wil omruilen. De terug te sturen broek kan naar Sloetstraat 175, 6821CS (vermeld s.v.p. duidelijk je naam en ordernummer in het pakket)

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Nee, wanneer je bestelling is bevestigd kun je niet meer annuleren. Dit heeft te maken met de snelle verwerking van jouw bestelling. Uiteraard kun je de bestelling altijd retourneren nadat je de broek hebt ontvangen.

Ik heb geen bevestiging ontvangen

Als je geen bevestigingsmail ontvangen hebt, kunnen daar meerdere redenen voor zijn;
-De email is in je spamfolder terecht gekomen
-Je hebt per ongeluk een typo in je email-adres gemaakt
-De bestelling of betaling is niet gelukt, en daarom is de bestelling nog niet voltooid.
Check eerst even je spam folder. Je kunt ook je bankaccount checken om te zien of de betaling wel gelukt is. Let op; de betalingsverwerking kan even duren afhankelijk van de betalingsmethode die je gebruikt hebt. Als je er zeker van wil zijn of de bestelling gelukt is, of wat de status is, neem dan gerust contact op met ons support team

Er is iets niet goed gegaan met mijn bestelling

Neem s.v.p. contact op met ons support team en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen!

Wil je alsjeblieft;
-Duidelijk het probleem omschrijven;
-Jouw bestelnummer doorgeven.

Heb je een andere vraag?

Neem dan contact met ons op voor meer informatie!

Get in touch